lauantai 31. maaliskuuta 2012

Aamupala taivaasta

Tässä sopivasti kone sylissä, joten voisin kirjotella vähän tämänpäivän tapahtumista. Olin pitkää pitkää aikaa sitten ystävälläni yötä ja hieman jännitti miten aamupala vieraassa paikassa sujuu, mutta kaikki meni aivan niinkuin pitikin! Aamupala pöytä oli katettu täyteen kaikennäköistä! Oli erilaisia leipiä, hilloja, jugurtteja, juustoja, leikkeleitä, hedelmiä, juomaksi kahvia, mehua tai kaakaota ja vaikka mitä muuta! Margariinin sijasta tarjolla oli voita, joka oli mulle pikkuinen haaste, sillä olen tottunut syömään leivällä margariinia, mutta suoriuduin haastesta täydellisesti! Olen myös ylpeä itsestäni, sillä söin ateriasuunnitelman lisäksi puolikeitetyn kananmunan. Se oli taivaallista! Jami!
























Äskön tuli käytyä saunassa ja syötyä jäätelöä. Ihan totta musta tuntuu kuin eläisin ihan normaalia elämää! Ei enää ahdista oikee mikään ruoka. Tänääkin on vielä suunnitelmissä tehdä isän kanssa lämpimiä voileipiä. Eli mukava ilta  tänäänkin tulossa!

1 kommentti:

  1. Heyy Saraaa oon nii ylpee sust! Jatka samaan malliin ja nauti oikeesti elämästä, sillä on sulle paljon annettavaa! Ja kohtahan sä tuut kouluunki takas eiks vaa? :) kirjotat muuten sairaan hyvin TSEMPPII SULLE!

    VastaaPoista