torstai 29. maaliskuuta 2012

Good Feelings


Vieläkin kotona vaikka ei oo kuumetta ollenkaa. Äiti haluu pitää mut vielä täällä sen kanssaan vaikka osasto haluais mut sinne niin pian kuin mahdollista, mutta on se mun äiti vaa niiin kultanen ja ajattelee mun parasta! Äiti tietää kyllä, että noudatan ateriasuunnitelmaa ja muutenki se on sanonu, että oon paljon virkeempi nykyään ja en enää raivostu juuri mistään. En pistä vastaan oli ruokana kermaista lihakastiketta tai voissa paistettua kalaa. Nyt kun itsekki on tajunnu, että on pakko saada painoa lisää jos haluan olla terve ja päästä ystäväni kanssa sinne Espanjaan! Osastolla kuitenkin ne on ihan varmoja, että en noudata suunnitelmaa ja laistan paranemisprosessiostani. Väärässä he kuitenkin ovat, koska haluan tätä enemmän kuin mitään muuta tällähetkellä! 


Tämänpäiväset vaatteet olivat erittäin istuvat ja naiselliset! Niissä oli myös mukava liikkua ja tunsin oloni kauniiksi ja terveemmäksi! Päälläni oli siis vaaleansininen kauluspaita, perus farkut ja päällysvaatteina viime keväällä ostettu pikku nahkatakki ja burberry huivi ja ensimmäistä kertaa kampaukseni pysy koko päivän samana! 

Äiti puhui tänään oman hoitajani kanssa siitä, että olisin kotona vielä huomennakin. Hoitajani oli kuitenkin sitä mieltä, että minun pitäisi tulla käymään osastolla punnituksessa ja verenpaine mittauksissa ja luultavasti jäisin lounaalle sinne. Mulla kävi sinänsä tosi huono tuuri kun huomenna siellä on ruokana linssikastiketta ja perunaa eikä se oikeen kuuluu mun lemppariruokiin, mutta kyllä se menettelee. Pikkusen jännittää huominen punnitus, oonhan mä ollu koko viikon kotona. Huomenna se nähdään palkitaanko viikon syömiset vai mitä tapahtuu!

Haluan kertoa vielä hieman tästä päivästä muuten kuin höpöttäen osastosta ja blaa blaa blaa! On mulla muukin elämä! Nimittäin mentii äitin kanssa tänää käymää tiimarissa ja S-Marketissa. Sain itselleni akryylivärit ja uusia pensseleitä, että eikus maalaamaan vaan! Ja kaupasta sattu ostokärryihin vaikka mitä! Tässä lista mitä itse hain itselleni:
Tottakai ostimme kaupasta paljon paljon kaikkea muutakin! Loppupäivästä olinkin parhaanystäväni kanssa hänen luonaan ja vietimme mukavaa kevätpäivää sisällä, mutta ei se mitään haitannut, koska meillä oli kivaa ja nauroimme meidän hauskoille ja hieman oudoille jutuille. Päivä oli onnistunut täydellisesti!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti