sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Something about me..

Ajattelin alottaa tän kirjottamisen kertomalla vähän itsestäni ja tästä mun elämästä.
Elikkä täytin jouluna 27. päivä 16 vuotta, mutta ei mikää oo muuttunu sitte sen jälkeen. Tunnen edelleen olevani pikku tyttö, paitsi silloin olin terve. Nykyään sairastan anoreksiaa.. mutta olen pikkuhiljaa matkalla kohti parempaa elämää. Onhan siitä jo melkee vuos ku tää helvetti alko.


Family

Mun perhe on semmone ihanalla tavalla erilaine. Siihen kuuluu äiti, isä, mummi, sisko ja sen mies Markus ja niiden ihana vauva Amanda. Eli oon täti ja kesällä pitäs syntyy uus pikkunen veijari. Ei tiedetä vielä onko se tyttö vai poika. Vahva veikkaus mulla kuitenki on, että tyttö sieltä tulee.  Tietysti yks mun elämän tärkeimmistä henkilöistä on mun poikaystävä, jonka kanssa oon seurustellu kohta tasan vuoden! 4.4 on meidän vuospäivä. Mulla on myös kaks koiraa ja lintua ja tässä se mun perhe taitaa ollakki. Kaikista läheisin mä oon mun äidin kanssa. Se on niin erilaine ku muiden äidit. Sille voin kertoa ihan mitä vaan ja se aina ymmärtää ja auttaa tilanteessa ku tilanteessa, vaikka ei senkää elämä oo ollu helppoo. Äiti on aina kertonu avoimesti sen masennuksesta, joten siks mäki voin kirjottaa siitä tänne. Vaikka äidillä sellanen sairaus on niin se aina jaksaa touhuta ja olla ilonen!

Mulla on maailman ihanin perhe ja siks oon jaksanukki hyvin tän oman sairauden kanssa.

Lovely Things

Tykkään monista, monista, monista jutuista esimerkiksi. kauneus, eläimet, terveys, ruoanlaitto, liikunta, muoti tai enemmänki vaatteet, koska en kauheesti kulje muodin mukana. Olen aina tykkän "tälläytyä" eli oon kova laittamaan itseäni kuntoon. Peilin edessä ravaan päivässä varmaan 30 kertaa ja aina jotain tuppaan naamaan. Sellanen mä vaan oon! Joo ja tykkään laittaa ruokaa varsinki leipoa, vaikka onki tää syömishäiriö, mut monet sanoo et tää mun innostus on tullu sen kautta ja nii se voi toki ollakki, mutta joka tapauksessa se on kivaa! Ja kyllä musta leivonnaiset on hyviä ei siitä mihinkään pääse! nams!
Liikunta on mulle edellee tosi tärkeetä, vaikka se meniki yli ja sen takii oon tässä tilanteessa. Mulla on nyt siis liikunta kielto ja se on ollu kohta puol vuotta, It's so sad!! Rakastan yli kaiken liikkua, ku siitä saa sellasen raikkaan hyvän olon. Saan liikkua päivässä vaan sen 30 minuuttia ja se ei missää nimessä saa olla rehkimistä vaa koiran kanssa kävelyä.
Terveys on sellai mikä mua on aina kiinnostanu ja siks mä hainki yhteishaussa lähihoitajaks ja sen jälkee ois tarkotus lukee sairaanhoitajaks. Tämmöstä juu..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti