lauantai 24. maaliskuuta 2012

Turn me on!

Tosiaan eilen oli perjantai ja pääsin osastolta hieman aikaisemmin kuin normaalisti eli 13.00. Oltiin sovittu poikaystävän kanssa, että hän tulee mua vastaan Töölöön kirjaston kohdalle. Sieltä hän käveli hymy suullaan. Sitä näkyä en ois vaihtanu mihinkään! Halasimme ja lähdimme kävelemään ratikkapysäkkiä kohti. Elämä tuntui silloin loistavan yhtä kirkkaasti kuin aurinko taivaalla. Ilma oli niin kaunis, joten päätimme kävellä Esplanadin puiston läpi ja poiketa torin kautta. Mieleeni tulivat ihanat kesäpäivät! Sen kesähetken kruunasi vielä äidin tekemä marjapiirakka vaniljakastikkeen kera! 


Illan suunnitelmiin kuului mennä poikaystäväni kaverin kemuihin, mutta suunnitelmat meinasivat peruuntua, sillä olin hieman kipeä. Oloni kuitenki parani iltaa kohti ja lähdimme näihin kemuihin. Itseäni jännitti pikkasen, koska en tuntenut sieltä kunnolla ketään ja siitä on aikaa kun viiemksi olin jossai bileissä.Poikaystäväni kuitenkin lupasi ettei jättäisi minua hetkeksikään yksin ja sen lupauksen hän piti. Hän oli kanssani koko sen illan ja toisteli minulle vähän välia kuinka paljon hän rakastaa minua. Se tuntu niin ihanalta, vaikka hän olikin vähän humalassa. Luulisin, että olisi ollut tuplasti hauskempaa jos olisin itsekkin juonut, mutta se ei ollut mahdollista sairauteni takia.. Odotan innolla sitä kun paranen ja pääsen nauttimaan alkoholia hyvissä määrin poikaystäväni ja muiden ystävieni kanssa. Olemme muun muassa suunnitelleet pieniä grillijuhlia kesäksi poikaystävi kanssa, jotka pitäisimme hänen kotonaan Hyvinkäällä. Voi kuinka odotan kesää!




Tää kappale tuo mieleen eilisen illan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti