torstai 22. maaliskuuta 2012

Unelmista totta!

OEE OEE!

Täältä tullaan Espanja! 

Eilen sain kuulla uskomattoman uutisen! Pääsen ulkomaille parhaanystäväni ja hänen perheensä kanssa! Ei tää nyt mitenkää ihan puuntakaa tullu, mutta melkee. Oltii me mun kaverin kanssa tätä suunniteltu jo aika pitkälle ja mietitty kuinka ihanaa se oikeesti ois, mutta emmä kuitenkaa ois uskonu sen toteutuvan. Liian hyvää ollakseen totta!

Eilen parasytäväni soitti ja kerto koko budjetin matkasta ja ei se summa nyt niiiin suuri ollut, mitä olisin kuvitellut. Vähän jännitti soittaa äidille ja kertoo sille tästä. Se on vähän vältellyt tätä ulkomaanmatkasta puhumista, mutta ei se missään vaiheessa kieltänykkää oo. Siispä soitin äidille ja kerroin järsjestelyistä, mutta sitten äiti keskeytti mun kälätykset ja tokas "Joo mä tiedän jo kaiken. Ne liput on nyt ostettu ja te lähette sinne 6.6. ja oot siellä kaks ja puol viikkoa eli tuut 23. päivä yöllä" 
En osaa sanoin kuvailla, sitä hetkeä kun tajusin pääseväni ulkomaille! Ei se kaikille oo niin iso juttu, mutta mulle se on! Oon ollu aikasemmi ainoastaa kerran Kreikassa ja sillonki olin 8 vuotta. Nyt pääsen yli kaheks viikoks ja vielä mun parhaanystävän kanssa! 

Oli meillä kuitenki yksi pikku problema... Osasto. Ei me oltu niille mitään sanottu ennen ku ostettiin liput. Nehän vois ihan hyvin kieltää mua menemästä, mutta emmä usko että ne nii tekis. Oon mä nyt kuitenki paremmassa kunnossa ja paino on nousussa. Eikä mulla oo ollu tarkotuksena viettää kesälomaani osastolla! Sehä ois ihan hirveetä! 

No tänään mä sitte kerroin osastolla tästä matkasta. Olihan niiden ilmeet aika muikeet ja hämmästyneet. Yritin kyllä kovasti vakuuttaa niitä, että tää lisää mun motivaatiota parantua ja muutenki voin huomattavasti paremmin ku ennen. Keskustelin myös mun lääkärin kanssa ja hän sanoi, että pitää viedä asia eteenpäin jollekkin koko osaston lääkarille, joka myöntää pidemmät lomat. Eiköhän tää tästä onnistu! 

Voin jo kuvitella sen lämmittävän auringon istuessani rannalla ja syödessä kylmää jäätelöä! Siitä matkasta tulee  ikimuistoinen! En oikeasti voi uskoa tätä vieläkään todeksi mutta pakko se on! 
Joskus unelmat voivat todella käydä toteen! 

Nyt on tärkeää muistaa, että jokainen suupala on askel eteenpäin terveyttä ja matkaa Espanjaan!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti