keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Uusi villitys!

Oon tehy itse pienen muutoksen ateriasuunnitelmaani nyt kun olen ollut kotona. Olen aivan hullunu proteiini patukoihin. Ne on super hyviä! Joten olen korvannut 1dl pähkinöitä kahdella proteiinipatukalla. Pähkinät alkoivat pikku hiljaa kyllästyttää ja vaihtelu virkistää. Kuitenkin kun palaan osastolle joudun jälleen syömään pähkinöitä niin miksi en nyt nauttisi vaihtelusta. Hoitajani möläytti minulle aikoinaan pähkinöiden kalorimäärän (1dl= n. 300kcl) joten olen laskenut patukoista saamani energian ja se vastaa juuri sopivasti 300. En missään nimessä halua laistaa ateriasuunnitelmaa, sillä ihan tosissaan pelkään painon laskua enemmän kuin mitään! 





Mitäs muuta tänään... Ainiin äiti laittoi ruoaksi tänään ahvenfileitä papan tapaan eli voissa paistettuna! Se oli minulle tavallaan haaste, sillä voita olen kaartanut monet monet kerrat, mutta päätin pysyä lujana ja voittaa pelkoni ja se kannatti! Olen aina rakastanut ahventa ja rakastan edelleen. Se oli älyttömän hyvää!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti