maanantai 16. huhtikuuta 2012

Puolivälissä!

Olen jälleen onneni kukkuroilla! Painoa oli tullut viikossa kilo lisää ja nyt sitä ollaan puolivälissä matkalla tavotepainoon! Ei enää kauaa niin olen fyysisesti terve ja pakko myöntää, että terve mieli jo kolkuttelee tuolla pääkopassa! Olen oppinut ajattelemaan asioita positiivisesti ja löytämään itsestäni niitä hyviäkin puolia! 
Ennen vihasin lantiotani, mutta nyt kun tarkemmin miettii niin naisella kuuluu olla lantio, se on osa naisellisuutta samalla tavalla kuin rinnatkin. Vihasin myös nenääni, mutta ilman sitä minulla ei olisi persoonallisuutta! Se on osa minua ja en aio hävetä sitä, vaikka se onkin erikoinen. 


Ja vielä muita ilo uutisia!  Sain tänään kirjeen Helsingin Diakoniaopistolta, että minut on kutsuttu pääsykokeisiin! Ne järjestetään 9.5 että aikaa vielä on muttei kuitenkaan paljoa! Ja äkkiä se aika menee, joten tuskin edes huomaan sen kulua ja kohta odottelenkin vuoroani päästä haastateltavaksi! Toivoisin niin kovasti pääseväni juuri tähän kouluun opiskelemaan lähihoitajan ammattia. Matka on juuri sopivan pituinen ja poikaystäväkin käy melkeen vieressä koulua. Lähes täydellistä! 

2 kommenttia:

  1. Hei uteliaisuudesta vaan haluaisin kysyä että paljon painat ja mikä on sun tavoitepaino ? (:
    Ei se mitään jos et haluu kertoo. Tsemppiä sulle, toivottavasti pääset tavoitteeseesi :) !!

    VastaaPoista
  2. saa udella ja tuolla aikaisemmassa postauksessa oli pieni juttu tavotepainostani, joten mitä sitä salailemaan eli se on siinä 48-49 paikkeilla:) ja siitä voi melkeenpä päätellä paljonko painan tällä hetkellä :) ja kiitos tsempistä ja rohkaisusta! =)

    VastaaPoista