tiistai 22. toukokuuta 2012

Keilat kumoon!

Tänään oli vaihteeksi tapahtuma rikas päivä, joka alkoi kauhealla rankkasateella ja kiukun puuskalla. Nukuin pommiin eikä ulkona paistanut aurinko. Jotenkin se vaikutti niin voimakkaasti mielialaani, että olin todella pahalla päällä aamulla. En löytänyt sopivia vaatteita eikä mikään juuri onnistunut. Kai stressasin liikaa sitä miltä näytän tänään luokkalaisteni edessä vaikka tuskin he minua sen tarkemmin tujottaisivat! Eli aamuinen stressi oli aivan turhaa, mutta saahan sitä joskus olla pahalla päällä?! 


Lähdettyäni osastolle päin niin aurinkohan se jo pilkisit mustien pilvien takaa ja päivä tuntui menevän parempaan suuntaan. Olihan tänään pakko tulla hyvä päivä, koska olimme menossa vanhan luokkani kanssa keilaamaan ja sen jälkee pizzalle. Mm juuri niin pizzalle ja mitenköhän aioin selvitä tästä aamuisen ahdistuksen jälkeen? 


No puhuin omahoitajani kanssa ja kerroin pizzalle menosta. Ensin olin itse sitä mieltä, että jätän välistä menköön he vaan, mutta hoitajani oli erimieltä. Antaisinko anoreksian pilata yhdessä olon ilon kavereiden kanssa? Sitten  aloin miettiä asiaa tarkemmin.. Mitä se pizza voi minulle tehdä ei se minua syö, minä syön sen! Varsinkin kun painoa pitää saada hiukan lisää niin ei siitä voi olla haittaakaan. Joten sovimme, että syön lounaalla vain pikkasen ja säästän tilaa pizzalle! 



Keilaamassa oli todella kivaa ja kaikilla oli hauskaa! Loppumetreillä kaikkien voimat alkoivat hiipua ja pidimme aikamoisia taukoja. Aina välillä joku kävi heitämässä keilat kumoon! Tärkeintä oli se yhdessä olo ja että kaikki viihtyivät. Räpsimme paljon paljon kuvia, joten pistelen niitä huomenna lisää. 





Keilailun jälkeen kaikilla olikin jo kova nälkä joten tallustelimme pizzeriaa kohti! Olin helpottunut, sillä se ei ollut mikään kebab house vaan pieni italialainen pizza&pasta ravintola. Tilasimme ystävieni kanssa kolmeen osaan 2 pizzaa, jotta kaikki jaksaisi syödä ja oli kiva maistella kahta erilaista! En kunnolla muista mitä tilattiin oiskohan ollut basilika tomaatti mozzarella pizza ja kinkku katkarapu mozzarella, jos oikein muistan! Olisin odottanut pizzoilta vähän enemmän, mutta ihan hyvää ne silti olivat. Kannatti voittaa itsensä!


Ja se itsensä voittaminen vain jatkui! Minulla oli niin hauskaa, että unohdin täysin sairauteni ja halusin nauttia joka hetkestä. Niinpä suuntasimme ostamaan jäätelöt kaikille kolmelle ja kapusimme tuomionkirkon portaille nauttimaan kuumasta ihanasta hellepäivästä! I loved this day! 



Kiitokset koko luokalle ja eritoteen Emilialle ja Kristalle!  

5 kommenttia:

  1. hei upeeta sara, oot ihana! inspaat mua niin paljon, kiitän siitä :)

    ps. olet tosi kaunis ja asusi näyttää hyvältä ylläsi! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voii kiitos! ihanaa kuulla, että saat minulta inspistä :) olen todella otettu siitä!

      Poista
  2. aww ihanaa! kuvatki oli jo ihanii mut toi teksti oli yli-ihana! :) oot parantunu nii nopeesti! kelaa kävit pizzalla!
    -Ilona, sori oikeesti ku en oo kirjautunu tänne :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äläää! oon iha hyper ylpee itestäni:) ei tullu mitää ahistuksii sen pizza jälkee! jeejee! ja siit uinnist ni kyl mä voin tulla sun kaa joku kerta mut en saa kyl rehkii mitää:D mut nyt on jo nii hyvii ilmoi et voi ottaa aurinkooki vaa ja välil pulahtaa:DD

      Poista
  3. sara tulin vaan sanoo sulle, että sulla on jo aika mahti kroppa jouluun verrattuna mutta ihan hyvin voisit vielä kiloja saada lisää!
    sitten kun olet virallisesti terve niin uskon että näytät just niin kauniilta miltä kaikki sun kaverit ja muut vain toivoisivat näyttävänsä :)
    nyt vaan pysyt valitsemallasi tiellä ja paljon rohkeutta! <3

    VastaaPoista