torstai 19. heinäkuuta 2012

Hyvää nimipäivää Sara!

Tänään on siis Sarojen, Sallojen, Saarojen, Sallien ja Sarien nimipäivät! Joten paljon onnea kaikille, jotka sattuu omistamaan jonkun näistä nimistä!
Tässä vähän tän päivän luukista!
Meillä on kotona tapana juhlia jollakin tapaa nimppareita, antaa lahja tai vaikka leipoa kakku. Tänään me kuitenkin päädyimme shoppailemaan. En olisi tarvinnut mitään kummosta lahjaa varsinkaan kun olen saanut lähiaikoina kaikennäköstä! 


Tänään myös tilaamani kynsitarpeet saapuivat sopivasti iltapäivän postissa. Olin niistä aivan onneissani! Seuraavista kynsistä tulee upeat kun on kunnon glitter geelitkin! Tosiaan tilasin vaaleanpunaista, vihreää ja kuparin väristä geeliä ja sitten myös normigeeliä. 
Kaupungilla päädyimme glitterin alemyynteihin. Kaikki siellä oli alennettu ihan super hinnoin. Löysin sieltä itselleni pari sormusta, pinnejä ja kaksi ihanaa kukkasta hiuksiin. Niihin olen aivan tykästynyt ja nyt noista sormuksistakin on tullut mun juttu. Äitikin löysi itselleen vaikka mitä ja myös mummini sai aikaisen nimipäivä lahjan sillä pian on Leenan päivä. 
Alunperin olimme tulleet ostamaan ponnarihiuslisäkettä, jota olimme aikaisemmin ihastelleet äidin kanssa ja nyt kun sain sen cityshopparin saimme siitä 20% alennusta. Ei se paljoa ole mutta ale mikä ale!
Mukaani tarttui myös alennuksista löydetty neule. Voi että kun se on kotosan mukava ja päällä vielä parempi miltä se näyttää! 
Olin oikeasti tämän päivän tarpeessa! Viime ajat ovat olleet todella raskaita johtuen viken ja minun riidoista. Olen ollut aivan täynnä ajatuksia ja toisaalta pääni on aivan tyhjä. En osaa selittää tätä tunnetta, mutta ei minun varmaan tarvitsekkaan. Olemme kummatkin kovia tsemppaaji, joten eiköhän se tästä. 

Tässä vielä kappale, joka saa minut melkee joka kerta kyyneliin.




1 kommentti:

  1. voih, tsemppiä! ja ihanaa myöhäistä nimpparia. :) meillä kanssa jotenkin muistetaan aina nimpparisankaria, lahjoilla tai muuten, ja tuntuu ettei melkein kellään muulla ole niin. xd

    VastaaPoista