tiistai 17. heinäkuuta 2012

Pikku Bisnestä

Heipsudei!

Nyt on taas mukava ja antoisa yökyläily poikaystävän luona takana. Ei me paljoa mitää erilaista tehty kuin millon muulloinkaan. Käytiin me kyllä marjassa ja vuokraamassa Pirates Of The Caribian - Vierailla Vesillä ja  ostimme molemmat pussilliset irtokarkkeja! Onneksi sain ennen lähtöäni siskoltani City Shopparin, jolla saimme irtokarkeista hieman alennusta kun Filmtown osaa kyllä pyytää niistä muhkean hinnan! 
Mahtava saaliimme!

Toi Cityshoppari on kyllä nyt mun elämän pelastus kun tulee sitä kaupungilla käytyä joka viikko ja ostettua vaikka mitä! Siinä on todella paljon hyviä etuja ja nimenomaa minua houkuttaa ravintola alennukset! Rakastan syödä ulkona ja maistaa uusia makuja! Nyt riittää vähäksi aikaa tekemistä viksun kanssa! Ainiin sain myös siskoni mieheltä virikeseteleitä, joita voi mm. käyttää elokuviin! 

Olen tässä taas innostunut tekemään geelikynsiä ja siksipä tilasin netistä uusia tippejä 500kpl 5,95 hintaan! iha hullun halpaa ja tuli sitä myös tilattua erilaisia geelejä ja liimaa. Tarkotuksena ois nyt opetella hyvin pysyviä kynsiä ja sellasia joita voisi tehdä muillekkin. Ajattelin sitten kun olen tarpeeksi kehittynyt hommassa niin voisin pistää tänne ajanvarausta sun muuta! Mitäs sanotte ? Tekisin tottakai halvoilla hinnoilla! Olen myös miettinyt, että pyydän koulutusta ripsienpidennyksiin sieltä missä käyn omani huoltamassa. Niin jos saisin näistä sellaisen pienen sivubisneksen. 

2 kommenttia: