perjantai 13. heinäkuuta 2012

Clean up!


Ette arvaakkaa minkä urakan tein eilen! Tein suursiivouksen huoneelleni ja siinä meni kirjaimellisesti KOKO päivä! En vitsaile! Järjestin hyllyni uudelleen, vaihdoin tavaroiden paikkoja, pyyhin pölyjä, karsin vanhat vaatteet kirppari pusseihin ja pinosin vaatteet uuteen järjestykseen. Tuntui kun siivoamisesta ei tulisi loppua! 

Ensin se oli ihan kivaa järjestellä paikkoja ja pikkusen sisustaa ja saada uutta näköä huoneelle ja nähdä se joskus siistinä.. mutta pikku hiljaa kaikki oli aivan sekaisin! Kaikki tavarat oli sängyllä, lattiat täynnä vaatteita ja säkkejä. 
Ajattelin että oisin ehtinyt eilen kirjottaa siivous urakasta, mutta olin niin poikki illlalla siivottuani, että en jaksanut liikuttaa pikkurilliäkään. Rentouduin ja katsoin maratoonina sokkokokkeja netistä ja söin oma tekemää mansikka-meloni rahkaa mmmm! 

Olen taas hulluna rasvattomaan maitorahkaan ( runsaasti protskuuu ) jossa on marjoja sekasin ja sitten vähän makeutusainetta naminami! Joka ilta olen tehnyt erilaisia sekotuksia, millon mustikkaa ja millon mansikkaa!

Mutta tässä nyt kuvia siivotusta huoneestani
Täytyi ottaa heti kuvat, sillä uskokaa pois tuo ei pysy päivääkään siistinä..
Nytkin vaatteita on sohvalla ja hyllyssä tavasat miten sattuu

Tervetuloa huoneeseeni!
 Muutamia korujani ( loput on tuolla eteisen hyllyissä! )
Hajuvesikokoelmani!
 Kynsijuttuja ja lehtiä!
 Rasvat, hiusjutut ja muut sen sellaset...
 Hääkuva siskosta ja sen aviomiehestä!
 Mulla on kyllä tv mutta en jotenki onnistunu ottaa siitä kuvaa.. ja sängystä en kehdannu 
kun en ehtiny ees petaa sitä kokopäivänä! 
 Kuvia vuosi sadoilta! 
 Puntit!
Lasikaappini sisältö: kortti rakkaalta ihmiselta, muki Espanjasta ja Tittelini ysigaalasta!

Semmosta! Mun huone on täynnä kaikkee roinaa ku äiti tykkää laittaa sinne aina kaikkia koristeita ja sellasta. Vasta nyt se on antanu mun ite päättää sisustuksesta ja sikspä ollaan suunniteltu maalaa mun seina vaaleanpunaseks ja ostaa mulle uusia juttuja tänne. Otan kuvaa sitten taas kun tapahtuu jotai uutta täällä!

Tänään sitten toisiin aikeisiin elikkä oltii äipän ja yhden idan kanssa kaupungilla ostamassa meille kotiin uutta lamppua ja mulle lakanoita. Mukaan kuitenki tarttu pari taulun kehystä joihin ajattelin laittaa kuvia kavereistani ja vikestä. Kotona sitten mua odottikin sen ostamamme lampun kokoaminen ja kokkaaminen!
Tein todella hyvää kukkakaali muusia kalapihvien kera! Lisäksi meloonisalaattia johon tein itse kastikkeen!

Sitten ois vielä päivän asusta pari juttua; Pistin todella todella pitkästä aikaa luomiväriä ja olin täysin unohtanut miten kivalta se näyttää! Silmät korostu ihan eritavalla! Vaatteiksi valitsin viken ostaman paidan Saksasta ja mustat pussishortsit! Hiukset pidin luonnollisesti auki ja vähän käännin suoristimella sivuilta! 


Ja samanlaisia terveisiä kuin minniltä

SUKLAA ON IHAN PIRUN HYVÄÄ!






6 kommenttia:

  1. voi ihanuus! ja sun huone on ihan mielettömän upea! jajaja oot oikeesti vaan niin älyttömän kaunis. :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä oot liian kiltti ja ystävällinen! oon nii otettu sun kehuista! Oot itekki nii upee ihminen kaiken kirjoittamasi perusteella! kiitos älyttömösti!:)

      Poista
  2. Moikka!

    Eksyin blogiisi ja selailin postauksiasi vaikka kuinka kauan. Sussa on niin paljon sitä samaa mitä mussakin ja parantumises antaa ihan hirveesti tsemppiä omallekkin prosessilleni!

    Oot tosi kaunis ja ihanan olonen persoona. Toivotan kovasti voimia jatkoon, liityin lukijaksesi ja jään odotteleen uusia postauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kovasti! Tulen aina paremmalle tuulelle jos kuulen postauksieni auttavan jotakin muuta omassa parantumisessa! Sulle kans hurjasti tsemppiä ja kiitos lukijaksi ryhtymisestä. Jokainen lukija on minulle tärkeä! =)

      Poista
    2. Kiitos tsempistä :) käväse kattoon mun blogi kanssa jos jossain vaiheessa kerkeet =)

      Poista
  3. Aaww oot ihana! <3 :) Mäkin mussutin taas eilen suklaata ihan antaumuksella!:) Huomaa taas miten älytöntä on pelätä jotain yksittäistä ruoka-ainetta niin paljon.. Miten kauan kielsin itseltäni niinkin ihanan herkun ja mitään ei ole tapahtunut vaikka syön sitä nykyään monta kertaa viikossa!

    VastaaPoista