lauantai 28. heinäkuuta 2012

Tattoo Dreaming!

Olen tässä viimepäivinä ihaillut erilaisia tatuointeja ja olen aivan lumoutunut niihin! Haluaisin itselleni kovasti tatuoinnin, jolla on minulle jotain merkitystä. Jotain joka koskettaa ja jotain mikä saa ihmiset kysymään sen tarinaa. 

Tein tuossa äskön testin tylsyyttäni, jotka eivät yleensä pidä paikkaansa mutta tämä meni jotenkin todella lähelle omaa ajatteluani! 

Tässä siis testin tulos:

Tatuoinnin pitäisi mielestäsi edustaa kokemaasi elämää. Se olisi muistutus menneistä, saavutuksistasi elämäsi  ylä- ja alamäistä. Siksi konkreettinen tatuointi, kuten päivämäärä tai nimi, olisi paras vaihtoehto ihoasi koristamaan.


Osaat olla ylpeä itsestäsi – tatuointi olisikin loistava tapa kunnioittaa elämää ja itseäsi. Sinä jos kuka olisit valmis esimerkiksi ottamaan lapaluuhun esikoisesi muotokuvan tai leijona-horoskooppimerkkisi päivämäärineen kaikkineen. Tai kenties yhteisen tatuoinnin rakkaasi kanssa!


Ennen testin tekemistä olen miettinyt erilaisa vaihtoehtoja, mutta en siis ole täysin varma vielä mitä haluan.
Tänään sain Reginan kanssa aivan loistavan idean yhteen tatuointiin! Mietimme mitä suurta elämässäni on tapahtunut ja mikä on minulle todella rakasta ja tadaa löysimme kaksi yhditävää tekijää! 


libra scales tattoo 3 300x279 Libra Scales Tattoo Designs for WomenOlen kokenut kovia anoreksian kanssa ja se on yksi suurimmista asioista, jota elämässäni on tapahtunut, vaikka se ei olekkaan mikään hyvä muisto, mutta se opetti minulle paljon ja nykyään elän viisaanpana ja vahvempana! Tätä kuvaisi tasapainossa oleva vaaka, joka kertoisi minulle, että elämä on parasta kun asiat ovat tasapainossa niin syöminen kuin arkikin. Samalla tajusin, että hei oma äitinihän on horoskoopiltaan vaaka ja hän jos joku on auttanut mua tilanteessa kuin tilanteessa ja on mulle elämän yksi tärkeimmistä asioista! Mitäs sanotte eikö olisi hieno idea tatuoinnille? 

Hauskinta siinä olisi myös se, että automaattisesti ihmiset nähtyään sen ajattellisivat minun olevan vaaka horoskoopiltani, mutta todellisuudessa tarina olisi aivan toinen! Olen siis ajatellut sen tatuoinnin paikkaa nilkkaan tai lapaluunkohdalle!


Toinen tatuointi, joka minua kiehtoo on jokinlainen kukka lonkkaluiden kohtaan. Niin että se ulottuu hieman alemmas köynnöksineen ja jos viitsisin niin lävistäisin kukan keskelle pienen timantin. Sillä tatuoinnilla ei olisi vielä ainakaan mitään tarinaa, mutta voisihan siihe hyvin sellaisen yhdistää. Minusta se olisi vaan niin kaunis!


2 kommenttia:

  1. Mielestäni vaaka-idea on ihana, koska sillä on niin merkityksellinen tarkoitus. Itse otin parannuttuani kylkiluiden päälle erään anoreksiasta parantumisen vapautta symboloivan kuvan, ja joka kerta kun katson sitä, muistan mikä tatuoinnin merkitys on :) Siinä on siis myös aikamoinen sensepiration huonoina päivinä. Valitsin tatuoida kylkiluideni päälle siitä syystä, etten enää koskaan voisi laihduttaa kylkiluitani näkyviin, koska tatuointi näyttäisi kamalalta :D Hieman keinotekoisesti rakennettu motivaattori pysyä terveenä, mutta koskaan ei voi olla liikaa syitä elää ilman anoreksiaa :) En ole kylläkään koskaan myöntänyt tatuointini ideaa kenellekään, koska en pysty puhumaan asiasta, mutta tärkeintä on, että muistan itse miksi juuri se kuva on juuri siinä kohdassa :)

    VastaaPoista
  2. oi aivan ihanaa kun kerroit tästä mulle! Tuli jotenki tosi kiva olo! Ja musta toi sun idea on älyttömän hyvä ja kekseliäs! Uskon, että se on hieno ja tatuointi on aina upeampi mitä tärkeämpi tarina sen toisella puolella on! :)

    VastaaPoista