maanantai 9. heinäkuuta 2012

Uudistuksia ?

Olen nyt pohtinut pääni puhki ja yrittänyt uudistaa tätä mun blogia, muttei se jotenki vaan onnistu! Sain nyt laitettua vasempaan reunaan parhaasta ystävästäni kuvan sekä poikaystävästäni. Hän antoi minulle nyt luvan  käyttää hänen nimeään postauksissani! Eli tästä lähtien kun puhun vikestä niin puhun hänestä! 


Olen myös miettinyt blogini nimen vaihtoa sillä minusta tuntuu tällä hetkellä, etten enää etsi sitä hyvää elämää vaan elän sitä juuri nyt. Olisiko pahitteeksi jos blogistani tulisikin This Is Good Life ? ( ilman kysymys merkkiä ) 
Keikenlaista on tullut pohdittua, sillä on alkanut tuntua, että blogini käy hieman tylsäksi kun lueskelen teidän muiden blogeja. Olisiko mitään postaus aiheita tai jotai? Tartten nyt apuaa! Kaikkea saa ehdottaa!


3 kommenttia:

  1. Miten olisi videopostaus?

    Olen lukenut blogiasi nyt pari kuukautta ja täytyy sanoa, että oot aivan upea tyttö! Tsemppiä tulevaisuuteen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon itekki miettiny! Kiitos että tulit antaa vinkkii oon jo ihan tuomion partaalla ku ei mitää ideaa synny :/ ja kiitos vielä tsempistä! :)

      Poista
  2. Ihania nää uudistukset mun mielestä, tulee niin hyvä mieli heti kun vaan avaa sun blogin!:) Mulla tuli heti muutama postausidea!

    - Voisit tehdä jonkun kirjotuksen siitä, millanen sun kehonkuva on nykyään ja miten se on muuttunut parantuessa ja painon normalisoituessa
    - Mitä syöt, esim ruokapäiväkirja joltain päivältä!
    - Huonepostaus, olis kiva nähdä kuvia sun kodista:)
    - "Päivän asu"-postaukset ois kiinnostavia, sulla on aina niin kivoja vaatteita!

    Äläkä vaan lopeta kirjottamista, oon aina kyttäämässä millon sulta tulee uus postaus! :D <3

    VastaaPoista