sunnuntai 12. elokuuta 2012

Kuulumisia!

Moips!

En ole pitkään aikaan kertonut teille lukijoille mitä oikeestaan minulle kuuluu..Tai siis kirjoittelenhan minä mun päivistä, mutta en ole kertonu mitä ajatuksia päässäni liikkuu!
Osaksi se johtuu siitä, etten ole uskaltanut kirjottaa kaikkea tänne, mutta nyt päätin kuitenkin että se on tehtävä. Voin kaikin voimin ihan hyvin! Elämässäni on tapahtunut hyviä asioita, mutta kyllä tänne mahtuu niitä huonojakin päiviä! 

Anoreksia kanssa minulle ei paljoakaan ole psyykkisiä ongelmia vaan enemmänkin kehoni kanssa! Myönnän etten ole täysin normaalipainoinen ja nyt on jotenkin todella vaikeaa ajatella itseään tästä jotenkin erilaisenpana.. Syömisen kanssa ei ole mitään ongelmaa! Rakastan ruokaa ja syön kaikennäköistä! Tänäänkin vetäsin napaani lakritsi-tuutin ja kahvittelin keksien kera! Että ei sen puoleen! Monesti kun pistän jotain hyvää suuhunu niin mietin "minulla on varaa syödä vaikka mitä!" Toisaalta en pelkää painonkaan nousua.

En vaa haluaisi muuttaa ulkomuotojani enää! Miksi en voi olla tälläisenä hyvä? Ärsyttää! Mulla on nyt 15. päivä pediatrin aika ja siellä saan varmasti tuomitsevan katseen, mutta aion ottaa sen vastaan ja puhua kaikki ajatukseni suoraan! Nyt kun kuukautiseni ei ole vieläkään alkaneet niin luultavasti saan jotain hormonipillereitä! Ne pelottaa minua ihan hemmetisti, että olisin todella kiitollinen jos jollain on kokemuksia niistä niin  kertoisi mulle niistä jotain! 
En nyt tiedä mitä ajattelette tästä mun avautumisesta, mutta tältä musta nykyään tuntuu ja sen voin sanoo että oon ylpee mun vartalosta vaikka se ei ookkaa vielä normipainossa. Myös on kummaa, että poikaystävänikin on sanonut, ettei tajua miksi mun pitäisi vielä nostaa painoa kun näytän nyt kuulemma hyvältä! Mutta hän on myös sanonut ettei parissa kilossa mitään vikaa olisi jos vaikka tulisikin! 


4 kommenttia:

  1. Poikaystäväsi on tyhmä! Anoreksiasta parantuessa ei kuulu jäädä " näyttää hyvältä" vaan saada paino normaaliin ja että hormonitoiminta toimii! Muutenki sairaus näkyy sinusta vielä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei hän tyhmä ole! Tukenut minua ennemmän kuin moni muu! En ehkä osannut ilmaista asiaa kovin hyvin, mutta hän tarkoittaa, että en näytä siltä miltä joskus näytin vaan nykyään minusta hehkuu se iloisuus ja hyvävointisuus! Enkä ole enää mikään langanlaiha. Poikaystäväni on maailman paras juuri minulle:)

      Poista
  2. kun et vielä ole saavuttanut normaalipainoa, ihmettelen vähän tuota hormonilääkitystä. en tietenkään tiedä, mikä on asian koko tausta, mutta usein kuukautiset kuitenkin alkavat, viiveellä tai suoraan, kun keho on saavuttanut biologisen normaalipainonsa. ymmärrän täysin, ettet haluaisi painosi normalisoituvan - aika harva anoreksiasta parantuva haluaa! sille ei kuitenkaan ole vaihtoehtoja, jos haluaa toipua sairaudesta ylipäätään. ja oon ihan varma, että elämällä olisi sulle tarjottavana paljon muutakin kuin silmää miellyttävä numero vaa'an näytöllä. tsemppiä! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottahan tuo on! Mutta juu hormonilääkityksestä on nyt puhuttu koska kohta on vuosi vierähtänyt eikä mitään kuulu. Kävin normaalipainossa kesän alussa, mutta en oikeasti tiedä mitä tapahtui tai no tiedän että en ilmeisesti ole syönyt tarpeeksi mutta en ole tehnyt sitä tahallani! sen vannon! Toivon kuukautisteni alkavan mutta ei heistä ole merkkiä vieläkään :/ mutta hyvissä mielin elelen ja annan painon tulla kun tulee ja kaikkea syön :)

      Poista