maanantai 24. syyskuuta 2012

Ensimmäinen haasteeni!

Mää tykkää su blogist. -tunnustuksen pelisääntöinä sanotaan seuraavaa!

 1. Kiitä linkin kera bloggaajaa, joka tunnustuksen myönsi. 
2. Anna tunnustus viidelle(5) suosikkiblogillesi ja kerro siitä heille kommentilla. 
3. Kopioi post it- lappu ja liitä se blogiisi. 
4. Ole iloinen saamastasi tunnustuksesta, vaikka se onkin kerrottu vain post it- lapulla ja toivo, että omat lempibloggaajasi jakavat sen eteenpäin.


1.Kiitos paljon LittleMonster tästä haasteesta! Olen todella otettu, että annoit haasteen mulle! Tämä on ensimmäin saamani haaste!
2. Annan haasteen Minnille, Jennille, Pinjalle, Sallalle ja Jennalle! Ajattelin antaa haasteen näille henkilöille, sillä heidän blogejaan seuraan tiheämmin!
3. 
4. Olen todella otettu tästä haasteesta! En ajattelut saavani koskaan tälläistä ja vielä kun sain sen ihmiseltä, joka ei minua pahemmin tunne! Olen todella kiitollinen! KIITOS PALJON =) 


2 kommenttia:

  1. Kiitos sara kovasti, mä oonkin jo tän haasteen kerran blogiin laittanu mutta oon ilonen tunnustuksestasi! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eipä mitää, olit tän ansainnu:)<3

      Poista