lauantai 8. syyskuuta 2012

Hyvää mieltä!

Viikonloppu jälleen ja ensimmäinen tentti suoritettu! 
Oli kyllä kovat paineet viime viikon aikana tulevasta tentistä, mutta kyllä se hyvin lopulta meni. Olen aika varma, että pääsin siitä läpi ja suoritin kurssin! Tänään loppu myös äidinkielen kurssi, joka oli ihan lempparini opettajan takia. Meillä oli ihan huippu ope! Sain kurssin päätehtävästä arvosanan 3 ja tuolla Diakkarissa arvotellaan 1-3 numeroin! 
Nyt olen ihan hymysuulla kun koulu sujuu hyvin ja muutenki asiat on järjestyksessä.
Meillä on ollut koulussa myös paljon liikuntaa ja olen osallistunut tunneille, sillä eihän koululiikunta nyt niin raksasta ole! Ollaan oltu keilaamassa, seinäkiipeilemässä ja megazonessa! Kivoja kokemuksia kertynyt ja ollaan me oltu myös koulun kuntosalilla ja myönnän, että olen ottanu siitä kaiken irti! Tuntui niin ihanalta pitkän pitkän tauon jälkeen käyttää niitä laiteita ja omaa kehoa! 
Miten ihanaa oli herää aamulla paikat kipeinä ja tietää, että nyt on lihastyö tehonnut! 
Tässä vielä haluan kertoa, että olen enää reilu kilon päässä normaalipainosta! Että syötyä on tullut kunolla ja varsinkin kun on ollut noita salikertoja niin sen jälkeen kunnon tankkaus! 


Olen taas ihastunut uuteen herkkuun kuivattuihin hedelmiin pähkinöiden kera!
Mmm naminami! 

Ollaan lähetytty mun luokan kanssa niin hyvin, että suunnitelmissa on lähteä Bulgariaan ensi vuonna tyttöporukalla ja ei oo mikää tän hetkinen päähänpisto vaan aijotaan alkaa keräämään rahaa matkaa varten! Että on sen verran hyvä luokkahenki meillä! Käytiinhän me eilenkin yhdessä syömässä kun oli normaalia pidempi ruokatauko hypärin takia. Kävi siinäkin hauska juttu kun mahat oli aivan täynnä eikä jaksettu kävellä vaivasta ylämäkeä niin päätimme ottaa kimppaan taksin  ja palata sillä koululle! Ei maksanut kuin päälle euron jokaselta. Kaikkea sitä!



Nyt sitten on pitkitetty viikonloppu kun ei kouluakaan ole maanantaina! Perjantain vietin viksun kanssa meillä vaikka olisi pitänyt mennä hyvinkäälle tänä viikonloppuna, mutta se sitten peruuntui.. harmi kyllä! 


2 kommenttia:

  1. sä olet mulle jotenkin niin inspiroiva! vaikka meillä on ihan erilainen historia niin jotenkin sun blogi on juuri se joka onnistuu houkuttelemaan paranemiskipinän esille! kun oot niin ihana ja ilonen ja oikeesti teetkin etkä vaan puhu, näytät että se elämä voi oikeesti tarjota jotain parempaa.

    halusin vaan kertoa. :D tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei ihan meinas tippa tulla silmään tosta sun kommentista! Musta on niin ihana kuulla että tsemppaan joitakin, koska se on myös mun tarkoitus! Sä annat kyllä niin paljon voimia sun kommenteilla ettet uskokkaan!

      Tuhannet kiitokset <3

      Poista