sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Voii perkele!

Voiiiiiiiiiiii perkele mä sanon!

Joo tiedän solariumin olevan vaarallista ja nykyään siinä on kunnon ikä rajakin, mutta olen käynyt siellä silti!
Ja nyt sitten sain kuulla kunniani!
Kaikki oli mennyt tänään täydellisesti ja ajattelin mennä pitkästä aikaa ottamaan päivitystä iholleni viimeisiä kertoja ennen kuin siirryn purkkiruskettavaan. No mitäs siinä sitten kävikään. Ajattelin ostaa solarium paikoista saatavaa rusketusvoidetta, joka antaa näkyvämmän lopputuloksen ja päätin ostaa sitä halvinta.
Levitin sen iholleni ja menin solariumiin, kunnes aloin tuntea kihelmöintiä ihollani ja avasin silmäni. Ihollani oli epätasaisia länttejä ja päätin, että on noustava ja katsottava mitä ihmettä oikeen tapahtuu! No katsoin peiliin ja järkytyin! OLIN PALANUT TODELLA EPÄTASAISESTI JA PAHASTI! En edes espanjassa palanut tällä tavalla! En olisi uskonut että se yksi voide voi olla niin tehokas, sillä en ole koskaan palanut solariumissa!
En tiedä mitä teen, olen rasvannut nyt ihoani after sunilla ja aion mennä tänään vielä kylmään suihkuun, mutta miksi juuri nyt piti käydä näin! Kohta mulle todetaan se pirun melanooma. Olen idiootti, joten älkää te lukijat olko! Solariumin kanssa täytyy olla todella varovoinen!

1 kommentti: