maanantai 22. lokakuuta 2012

Hyvästit hiuksille..

Teeeerve pitkästä pitkästä aikaa!
Jooo o on ollu kaikennäköstä, etten oo kerenny kirjottele, mutta nyt kun loma alkoi niin päätin pistää sormeni töihin ja tulla päivittelemään kuulumisia. No mitäs tässä meillä alkoi koulussa uudet kurssit ja vihdoin kotitaloutta sitten seiska luokan jälkeen. Matikkakin alkoi ja muut uudet jännät kurssit.

Ei sen enempää koulusta, mutta jos jotakin kiinnostaa vilkaista niin tässä on osote tekemääni opiskelija blogiin hdoopiskelija.blogspot.com 
ostoksia kauneusmessuilta!
Ison tapahtuma tällä viikolla oli ehdottomasti pidennyksistä luopuminen ja hiusten lyhyeksi leikkuu! En ole vieläkään sisäistänyt näitä hiuksia ja pakko myöntää, ettei tämä hierveän hyvää itsetunnolleni tehnyt. Vaikka monet ovat kehuneet niin silti itse rakastan pitkiä hiuksia ja minusta ne sopivat paremmin. Hiukset kuitenkin kasvavat, joten ei tässä kannata masentua. 
Muita kivoja tapahtumia viime viikolta oli viken tekemä yllätys minulle. Yksi päivä kun saavuin kotiin vikke oli tullut meille valmistamaan minulle päivällistä. Äiti ja mummini tiesivät asiasta, mutta eivät olleet hiiskuneet minulle sanaakaan ja se tosiaan tuli aivan yllätyksenä. Harmittaa vaan kun en osannut näyttää arvostustani yllätystä kohtaan, koska olin ollut allapäin näistä hiuksista koko päivän. Oikeasti arvostin viken tekoa todella paljon! Se oli hienosti tehty ja hyvää se kanssa oli! nams!
Viken kanssa olen viettänyt paljon aikaa. Käytiin yhdessä kauneus- ja terveysmessuilla ja vikke tuli siitä sitten meille yöksi. Seuraavana päivänä lähdettiin viken luo hyvinkäälle ja mentiin uuden Willa kauppakeskuksen avajaisiin. Odotin innolla, että pääsen vihdoin suomeen tulleeseen New Yorkeriin, mutta enpä sitten löytänytkään sieltä mitään. Ihmisiä oli niin paljon ja kaikki pienimmät koot vaatteista olivat menneet. Mukaani kuitenkin tarttui jättipullo lakkaa! Sitä nämä hiukset tarvitsevat!

17 kommenttia:

  1. oi! noi on upeat! ei sille, tiedän tunteen, itse kesällä leikkautin tukan kreikassa. fiilikset oli ristiriitaset, mutta jälkeenpäin oon ollut tyytyväinen! lyhyet hiukset saa näyttään paljon paksummiltakin ja kihartuu mulla enemmän (<3), harmittaa vaan kun ei voi lettejä tehdä. :<
    kaikesta huolimatta noi oikeesti käy sulle ihan hirveen hyvin, oot superkaunis! ja vaihtelu aina irkistää, hiukset on onneksi uusiutuva luonnonvara. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii apua olen ihan liian otettu kommenteistasi! ja tottahan se on, että nämä ovat paljon paksumman tuntuiset ja näköiset kuin viime hiukseni. Ne olivat kyllä niin huonossa kunnossa ilman pidennyksiä ja huonompaan vaan olisivat menneet ellen olisi niitä leikannut :/ nyt vaan täytyy tottua! Kiitän kovasti komentistasi!:)

      Poista
  2. Wauu mikä nainen Sara, noi hiukset on ihanat! :-) Sopii sulle oikeasti tosi, tosi hyvin! Näytät jotenkin persoonallisemmalta, aikuisemmalta ja tosi tyylikkäältä! Joo, mä tiedän että noin iso muutos voi hirvittää aluksi, mutta huoli pois - sä näytät ihan täydelliseltä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos totta puhutaan niin susta mä sain voimia leikkaa nää hiukset kun sillon mainitsit kun nähtiin, että ois kiva jos lyhentäisin ja niimpä sitten tein! :D kestää kyllä tottua ihan valtavasti, mutta kyllä tämä tästä. Kiitos paljon noista sanoista, ne merkitsee mulle toosi paljon! KIITOS <3

      Poista
  3. Siis munkin mielestä näytät todella paljon aikuisemmalta ja tyylikkäämmältä! Vautsi! Enkä sano tätä vain sanomisen vuoksi, vaan sen vuoksi, että todellä näytät uusien hiuksien kanssa todella, todella kauniilta. Mun omasta mielestä lyhkäset hiukset sopii tsiljoona kertaa paremmin sulle:)) Älä siis suotta murehdi, sä näytät upealta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Elina! Ehkä mun täytyy nyt uskoa, että nää sopii ja voin olla näihin tyytyväinen! Teidän kaikkien kommentit vaikuttivat kyllä niin positiivisesti mun mieleen kiitos:)!

      Poista
  4. Joo, samaa mieltä edeltävien kanssa, aivan upee tukka sulla! Mielettömän kaunis sun kasvojen kanssa, paljon kauniimpi ja näytät terveeltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kovasti! tuntuu ihanalta kun joku sanoo, että näytän terveeltä, sillä sitä todella olen:)!

      Poista
  5. Hyvin sopii lyhyet hiukset, turhaan stressailet asiasta. En tiedä mistä eksyin sun sivulle, mutta anyway.. :D Katselin aikasempia kuvia ja en oikeen osaa päättää väristä; vaaleat vai tumman ruskeat. Näytät kummissakin kuvissa kauniilta näin kolmekymppisen miehen silmään. ;) Vaihtelu virkistää aina. Mulla on sama juttu miehenä kun leikkaan lyhyeksi hiukset ja sitten kaipaan vähän pidempää, että voi värjätä ja laittaa sekasin geelillä. Ikinä ei ole tyytyväinen mihinkään. :D Pääasia, että uskaltaa kokeilla uusia juttuja ja ei aina sitä perus Pertti/Sirpa täti tyyliä. Rajua, seksikästä ja menevää! Pois muotista! Tsemppiä ja hymyä päivään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa :D hah okei! Kiittelen kovasti täältä päin ja juu tottahan se on vaihtelu virkistää ja elämässä täytyy ottaa riskejä, jotta elämässä olisi jotain jännitystä! :)

      Poista
  6. Sä vaikutat hirveän pinnalliselta, hemmotellulta, rikkaalta tytönnulikalta. ;[
    anteeksi mutta tässä maailmassa on muitakin asioita kuin hiukset ja olen huomannut muistakin listauksistasi tämän piirteen kun jauhoit jostain pidennyksistä.
    Taidat asua jossain Helsingin keskustassa?
    Suosittelen sulle että avaat silmäsi ja katsot mitä oikeita asioita/ongelmia tässä Oi Ihanassa suomessamme tapahtuu.
    Terveisin Köyhä nainen hesasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et oo selvästikään lukenu ku ne postaukset, jotka käsittelee hiuksia.
      Tän blogin perusteella mun mielestä sara ei ole vaikuttanut yhtään pinnalliselta eikä todellakaan hemmotellulta. Toki hän tykkää panostaa ulkonäköön, mutta tekeekö se ihmisestä pinnallisen jos näyttää hyvältä ? Ehkä olet vaan katkera.

      Poista
    2. harmi jos olet saanut minusta hyvin pinnallisen kuvan, mutta sitä en todellisuudessa ole. Olen itse melko köyhästä perheestä ja tiedän millaista on raskas elämä ja en väitä, että ulkönäkö on elämän suurin asia. Olen avannut silmäni monelle asialle ja tiedän mitä tässä elämässä tapahtuu. Ihmisellä on murheita ja joskus ne ovat pienempiä ja olen ylpeä siitä, että suuret murheeni ovat kajonneet.

      Poista
  7. Aivan ihanat hiukset ! :) tekee susta paljon vanhemman ja tyyllikkään näköisen vaikka kyllä pidin edellisistäkin mutta vaihtelu virkistää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos sinulle! Tämmösiä kommentteja tarvii aina päivään!:)

      Poista
  8. Kamala toi yks ano, sara ei todellakaan oo pinnallinen (hämethyvin tuntien) ja pistää ärsyttämään että joku arvostelee pelkän blogin perusteella.. Mitä sitten jos tykkää pidennyksistä .. T. Tua

    VastaaPoista
  9. Sun uudet hiukset on oikeasti tosi hienot! Kivoja juttuja oot tehnyt myös lähiaikoina :)

    liveloveandrockon.blogspot.fi

    VastaaPoista