torstai 25. lokakuuta 2012

Normaalipainon saavutus!

Terveisiä pediatrilta!

Kävin eilen kuulemassa luutiheysmittauksen tulokset ja arvaatka mitä! Olen kunnossa! Luustolleni ei ole ehtinyt käymään mitään traagista vaikka kuukautiset ovat olleet jo vuoden poissa! Minun olisi pitänyt saada tietää myös missä vaiheessa hormonitoimintani on, mutta jotain syystä lähete ei ollut mennyt labraan ja silloin kun kävin verikokeissa sitä ei otettu. Harmitti, sillä olisin kovasti halunnut tietää kuinka lähellä olen kuukautisten alkamista. Pediatrin käynillä ei tullut mitään negatiivista kommenttia, sain ainoastaan kehuja kuinka terveeltä ja hyvin voivalta näytän ja sitähän minä olen. Ennen lääkärin tapaamista minusta tietenkin otettiin paino ja verenpaine. Parasta tässä on se, että olen nyt normaalipainoinen nuori nainen!

Kuinka kauan siihen menikään, mutta tässä sitä nyt ollaan normipainossa ja hyvältä tuntuu! Kroppani on omasta mielestäni hyvin hoikka, mutta terveellä tavalla ja varsinkin kun olen saanut hetken aikaa käydä kuntosalillakin. Lihasta on tullut ja todiste siitä on vastuksien nousu salilla ja tuttu toteamus "lihas painaa enemmän kuin läski". 

Kerroin pediatrille, että olen käynyt jonkin aikaa salilla ja hänestä se oli hieno asia. Totesin myös, että salilla käyminen on tuonut minulle voimaa syödä entistä enemmän, koska ei se lihas muuten kasva eikä mitään muutosta tapahdu. Aion nyt jatkaa salilla käymistä ja kirjoitella varmaan siitäkin tänne näin. Tuntuu taas kuin uusi elämä olisi auennut. Vielä muutama kilo painoa lisää ei olisi pahitteeksi, sillä haluan kasvattaa lihaksiani ja päästä vihdoin tekemään sitä mitä olen kauan kauan halunnut! Treenata, syödä ja näyttää hyvin voivalta naiselta! Suurin unelmani on joskus päästä kilpailemaan fitness alalle, mutta siihen on vielä aikaa, mutta hyvä se on jo alkaa pitämään itsestään hyvää huolta! 
Tässä vielä semmosta, että normaalipainon saavuttaminen vei aikaa, mutta nyt tuntuu, että saan elämältä paljon enemmän! En halua enää koskaan olla alipainoinen!


2 kommenttia:

  1. voi upeeta! sä oot niin mielettömän ihana! <3

    VastaaPoista
  2. Eikä, aivan mahtavaa! :) Oot älyttömän kaunis ja vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä. Haleja <3

    liveloveandrockon.blogspot.fi

    VastaaPoista