tiistai 9. lokakuuta 2012

What I going to do????

Heii auttakaa!

Ennen värjäsin hiuksiani eri värisiksi lähes joka kuukausi, koska kyllästyin niin nopeasti ja nyt olen tässä muutamia päiviä miettinyt etten ole pitkään pitkään aikaan vaihtanut blondista mihinkään. Se johtuu kyllä siitä, että blondi on niin vaikea saada ja se kuluttaa hiusta niin paljon. 

Mutta kuitenkin! Olen nyt alkanut kyllästymään tähän samaan naamaan joka katsoo peilistä joka aamu ja päivä, että tarttisin jotai uudistusta! Ongelmana on vaan se, että omat hiukseni ovat huonossa kunnossa enkä tiedä miten niitä leikkaisi tai värjäisi. 

Tässä on muutamia ideoita mitä olen pohtinut ja tarvitsisin nyt teidän mielipidettä asiasta! 
Olen miettinyt, että leikkaisin lyhkäiseksi ja alle olkapäiden ja ehkäpä tuollaisen otsiksenkin mutta mites sitten tuo väri? Pitäisinkö blondina mutta siistisin lyhyen tukkani...
vaiko...
Tilaisin uudet pidennykset, jotka olisivat vaaleanruskeat ja antaisin omat hiukseni vain kasvaa (ne kyllä kuluvat pidennyksian kanssa)

vai jatkanko blondina oloa ja odotan hiukseni kasvavan ja sitten taas mietin mitä teen?
Jos teillä on jotain ideoita niin otan kaikki ilomielin vastaan!

3 kommenttia:

  1. Ota pidennykset pois ja anna kasvaa :)

    VastaaPoista
  2. älä tee lyhyitä, voin sanoo et täst saatanankierteest ei pääse ulos t ilona!! ps ihana toi sun edellinen postaus ääääää olin levee hymy naamalla kokoajan! :) pps viel toho viimisimpään et tsemppii amandalle!

    VastaaPoista