tiistai 19. maaliskuuta 2013

Hyvää fiilistä kerrakseen!

Hellouu! Viikko alkanut hyvillä treeneillä, ai että! Maanantaina sai etureidet ja pohkeet kyytiä ja tänään treenailtiin hauista ja rintaa sekä lisäks vatsoja. Eilinen treeni veti jalat kyllä aivan hapoille ja tänään saanut kärsiä sitten reisien jomotuksesta! Tänäänkin treenit suju just niinku pitikin, vaikka hieman oikea ranne temppuilee :/ Voisin vähän laittaa tähän millasia sarjoja teen millekkin lihasryhmälle:
Valmiina treeniin!
Etureidet/pohkeet

Askelnousu 12x3 per jalka
Jalkojen ojennus 3x12+ 
pohjeprässi 3x13+
Bulgarialainen askelkyykky 3x12 per jalka
Jalkakyykky (ei niin syvä, jotta työ enemmän etureisillä) 3x12+
Jalkaprässi 3x12+
"tyytyväinen!"
Mulle tuli uutena toi jalkakyykky ja onneksi mulla on olemassa oma poikaystävä PT:nä, jolta saan hyviä neuvoja liikeeseen kun liikkeeseen =)! 

Hauis, Rinta

PeckDeck 3x12+
Ristikkäistalja 3x12+
Penkkipunnerrus 3x12+
Hauiskääntö tangolla seisten 3x12+ ja loppu pumppaus 10 toistoa
Hauis narulla taljassa 3x12+
Hauis penkissä maaten maximi n. 10-12 ja istuen 5+ x3 koko sarja
Nuo plussat toistojen perässä tarkoittavat niin paljon kun voimia riittää. Siitä sitten tietää kun menee yli 12, että vastusta lisättävä!
Eikus kotiin ja syömään!
Semmosia treeni höpötyksiä tällä kertaa ja nyt taas ihan tavallisiin kuulumisiin. Koulussa tentit lähestyy ja paineet nousee! Matikan tentti perjantaina ja työturvallisuuden tentti kait ensiviikolla ellei jo tällä :D Se onkin hieman erilainen, koska se suoritetaan itsenäisesti netissä. Koulusta ei sen enempää! Olen edelleen kirjotellut kauheasti työhakemuksia ja odottelen vastauksia, mutta eipä kuulu ei. Tänään kuitenkin sain kuulla ilouutisen! Siskon kanssa olen höpissyt kesätöistä ja hänpä kysyi työkaveriltaan, joka on pomona yhdessä alepassa ja sieltä on nyt luultavasti järkätty minulle kesäduuni! Vihii! Sisko lupautui vielä itse opettamaan kassajuttuja ja sen sellaista. Onneksi mulla on jo kokemusta kaupassa työskentelystä ja vielä alepastakin :P 
Siinä siis meni unelmoitu kesäloma! 
TARVITSEN KENGÄT! Se on seuraava hankintani! Mulla lähtee kaikista kengistä pohjat irti ja kun tuo talvikaan ei näytä hellittävän niin ei tennareillakaan voi tuolla kulkea! Sitten mun on kauheesti tehnyt mieli hankkia sellainen farkkupaita, mutta kun niistä pyydetään aikas paljon eikä alessakaan niitä näy! 
Huomenna siispä shoppailemaan lepopäivän kunniaks! =) 

3 kommenttia:

  1. Niitä paitoja löytyy 24,95€ vaikkapa hm! Mun mielestä ihan kohtuullinen hinta. Oot tosi nätti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä! Käympäs tänää kokeilemassa =)!

      Poista
    2. sikakallis, panosta mielummin kenkiin! hyvät lenkkarit esim myyrmannin skopunktenista tai mistä vaa vaik stadiumistki saa reilustikki alle 50e ties mitä hyvii kenkii, nii ei satu lihaskivuilkaa kävellä ja sit niiden seuralaiseks voit ostaa vaik hm kengät sitte! :)

      Poista