tiistai 12. maaliskuuta 2013

telkkari höpötyksiä ja muita kuulumisia!


Hyvää tavallista tiistaita kaikille! 

Olen luopunut nyt tekoripsistäkin! Kohti luonnollisuutta..!
Piti jo eilen kirjoittaa, mutta sitten sohva ja kaukosäädin vei voiton. Musta on tullu iha hullu kattomaan tv:tä! Viikossa parhainta on ehdottomasti salkkarit.. ja hyvällä onnella jos kerkeän kotiin viideksi niin käenpesä! Siitä tulee ihan lapsuusmieleen :) Nää kaks ohjelmaa on sellaset mitkä on nähtävä aina kun mahdollista! Muita ohjelmia on sitten supernanny, diili, master chef, top chef, jutta ja superdieetit (harmi vaa se loppu viimeviikolla!) ja sitten nämä muut hyvinvointi-ohjelmat satunnaisesti. Olen myös ihan hulluna noihin "klinikka ohjelmiin" niitä on aina kiva katsoa ennen nukkumaan menoa ja mutustella samalla iltapalaa =) Johan innostuin puhumaan telkkarista.. addiktio näättekö ? :D
Olenko tv-addikti?;o
Viikko lähtenyt ihan hyvin käyntiin eilisellä etureisi, pohjetreenillä ja pankissa asioimisella. Treeneissä olin ihan tulessa fyysisesti, että henkisesti! Olin todella hyvällä tuulella ja siksi treenit sujukin mainiosti ja jalkoihin sai oikeaa poltetta! Tänään sitä on kärsittykkin kauheasta pakarakivuista ja pohkeiden jäykkyydestä! Silti mä vaan rakastan tätä tunnetta =) Pankissa piti käydä tilaamassa uus tunnusluku kun on päässy unohtumaan... Käyttänyt viimeksi 2011 vuonna korttia niin ei ihme, että muisti pätkii. 
Vinkkejä banaanin säilyttämiseen laukussa...? Mulla se on aina päivän päätteeks musta=(

Lepopäivinäkin pitä syödä, lihas kasvaa levossa!
Tänään olikin pitkä päivä koulussa pitkästä aikaa, mutta onneksi mentiin vasta kymmeneen. Nyt kun ollaan useaan otteeseen menty kymmeneen niin en tiedä miten nuo kahdeksan aamut enää tulee sujumaan! Kävin tänään uudelleen kuraattorilla höpisemässä suunnitelmistani ja tultiin yhdessä siihen tulokseen, että lähihoitajankoulutus avaa minulle monipuolisemmin ovia tulevaisuuttani varten, joten jatkan Diakkarissa opinnot loppuun ja aion hakea ammatikorkeaan fysioterapeutiksi lukemaan =) Olen tyytyväinen päätökseeni! Itseni aion lukea vielä personal traineriksi, vaikka hinnat ovatki kovat! Elämässä täytyy tehdä sitä mikä on mahdollista ja osa unelmia, kerran sitä eletään. Nyt ois myös tarkotuksena etsiä töitä jostain kuntosalilta, jotta pääsis hyödyntämään omaa tietoa ja taitoa käytänössä.

Tarvitsiskohan toi peili pesua?
Eilen salilla joten tänään levossa! Pitkästä aikaa näin Viksun ja mentiin yhdessä meille päin. Jutskattiin niitä näitä ja vikke kertoi saaneen töitä. Voi kun mullakin tärppäis! Ei voi olla muuta kun ylpee Viken puolesta! Oli kyllä ihana nähdä pitkästä aikaa, sillä oli ihan kauhea ikävä! 

Nyt ei muuta kun hyvää loppu viikkoo ja tiistai iltaa!=)

9 kommenttia:

  1. Ihanan pirteä postaus jälleen kerran! Tulen aina niin hyvälle tuulelle, kun luen kuulumisiasi. Vaikutat niin energiseltä ja iloiselta nykyään! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsi mä ihan punastun näitä kommenteista välillä! Kiitos paljon! Ja iloinen mä tosiaan oon =) pari juttua ku vielä sais kuntoon ni sit ois hyvä! Kiva kun saan piristettyä!

      Poista
  2. oot ihan hurjan kaunis!!
    pakko kysyä, että kun mulla on ongelmana noi kuukautiset.. palas pari kuukautta sitten ja aloin käymään salilla, söin edelleen hyvin, mutta ehkä hiukan liian vähän kulutukseen nähden ja kuukautiset jäivät jälleen pois. onko sun kuukautiset normalisoituneet ennen vai jälkeen kuntosalitreenaamisen aloittamisen? vai ovatko ne ylipäätään vieläkään normaalit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heips! Kiiitos kovasti!
      Tosiaan aloitin salin saadakseni lisää painoa ja sen mukaan samaan kuukautiset takaisin. veikkaan, että sulla kävi just sillai et söit kumminki liian vähän kulutuksees nähden ja kuukautiskierto stoppasi. Se on oikeasti ihan hurja määrä mitä täytyy syödä, jotta lihas saadaan kasvamaan. Minä itsekkin vielä odotan heitä kovasti takaisin, mutta minulla on tuttuja joilla on mennyt normaalipainon saavutettua yli vuosi. Se on hidasta ja siihen tarvitaan kärsivällisyyttä. Älä lopeta liikuntaa vaan syö ja nauti elämästä! Varsinkin kun on kuukautiset olleet poissa on luusto hyvä vahvistaa liikunalla ja kalsiumilla=)! Nyt treenaamaan ja syömään protskupitosta ruokaa !

      Poista
  3. syön todella proteiinipitoisesti ja suurin ongelma onkin mun äiti (oon siis 17v), jonka mielestä salilla ei voi käydä enempää kuin kerran viikossa siihen asti kun kuukautiset säännöllistyy, vaikka me molemmat tiedetään, että syömisen kanssa ei ole enää mitään ongelmaa.. ja mulla on kuitenkin selkeet tavotteet saada lihasta ja se vaatis kovaa työtä johon mulla olis kyl asennetta jos vaan saisin sen mahollisuuden treenata täysillä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho piti siis vastat rohon edelliseen, oon siis edelleen sama anonyymi:D

      Poista
    2. oon ollu ihan samassa tilanteessa ja siks ehdottaisin sulle kans diilin tekemistä äitis kanssa =) sovitte, että paino nousee vaikka 2 viikossa sen puol kiloo jos saat alottaa salilla käynnin. Voin olla varma, että kuukautiset palautuvat painon vielä hieman noustua! Samalla saat aivan varmasti lihasta lisää! Jos diili ei äitilles sovi niin käy se kerta viikkoon ja harjota koko kroppaa sillon. Sitten kun kuukautiset palautuu niin 3krt viikossa treeniä peliin ja ruokaa edelleen kunnolla nassuun!

      Poista
    3. täytyy ehdottaa äitille! kiitos paljon, oot hurjan iso inspiraatio mulle! kyllä mäki vielä ne mun lihakset saan takas!!

      Poista
    4. tottakai saat ja kiitos kovasti, kiva kuulla =)!

      Poista