torstai 14. maaliskuuta 2013

Torstaista viikonlopun viettoon!

Tänään ollaan sitten eletty ihan perjantain fiiliksissä, joka johtuu huomisesta vapaa päivästä. Tänäänkin koulu alkoi vasta yhden aikaan ja päästiin etuajassa vielä poiskin. Enää yksi tunti hierontaa jäljellä harmi vaan :( Oon tykänny kyllä kovasti tosta hieronnan kurssista! Koulusta lähdin samantien ostamaan niitä H&M:n treeni pöksyjä! Äipältä sain lainattua rahaa ja tietysti äiti antoi kaikki hilunsa minulle. Kivaa oli joo kun kauhea jono takana ja lätkästä pöytään 10,20 ja 1 kolikoita! Onks teistä kukaa ollut koskaan samassa tilanteessa? :D 
Pääasia pöksyt sain ja sitten suuntaamaan postia päin noutamaan Fitnesstukusta tulleita patukoita! Mm! Kotona oli pakko maistaa yhtä patukkaa ja voi että se oli hyvää! Goodlife-patukat ovat ehdottomasti parhaita, joita oon maistanu!
Olen pitkään lupaillut siivota huoneeni, mutta en ole sitä vieläkään tehny. No tänään päätin ottaa itteäni niskasta kiinni ja ryhtyä ei niin mukavaan tehtävään. Huone oli katastrofi! Vaatteita joka puolella huonetta ja vaatekaappi myös ihan sekasin. Siinä sitä sitte siivottii parituntia ja valmista tuli! Kyllä se huone on siistinä paljon kodikkaampi! =) 

Mulla on taas hiuspulma! Kyllästyn niiiiin nopeesti ku voi olla ja nyt tekis mieli tehä jotai mullistavaa uutta tälle peikon pesälle. Ideoita kellään? 

Tänään sitä otetaan taas vähän rennommin kotosalla ja huomenna aamusta treenaamaan selkää ja takareisiä! Jee uusilla treenipöksyillä! Jotenki treenit sujuu aina paremmin ku on kivat treenivaatteet päällä =) En pystyis kuvitellakkaan treenaavani iso lökärit jalassa ja XXL-kokoa oleva t-paita päällä! 
Eips tässä muuta! Hyvää viikonloppua jo mun puolesta =) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti