tiistai 20. elokuuta 2013

3 päivän putki.. lepoa kiitos?

Tervehdys! Kesän jälkeiset treenit on lähtenyt mainiosti käyntiin. Jokainen treeni yritetään vetää piippuun asti. Nyt on tullut 3 päivän saliputki ja pakko myöntää, että kädet ja jalat ovat ihan velttoina huh huh. Huomenna sitten vietetäänkin ansaittua lepopäivää =)
"hyvää peppua ei voi koskaan olla liikaa" kuulin tälläsen lausahdukset salilla ja oon samaa mieltä ;)
Sunnuntaina treenailin jalkoja, eilen hauista ja ojentajaa ja tänään sitten vuorossaan oli rinta ja leveät selkälihakset. Hommasin tossa pari kolme viikkoa sitten uusia palautusjauheita Fitnesstukusta. Päätin nyt kokeilla erillisiä protskui ja hiilareita ja hyvin toimii! Palkkarista tulee paljon kuohkeempi ja makeampi kun siinä on hiilat mukana. Ennenhän sain hiilarit banskusta treenin jälkeen.

Vaikka palkkari ois kuin hyvää ja ravintorikasta niin kunnon ruokaa ei voita mikään! Eilen oli mun suurta herkkua tarjolla pitkästä aikaa. Uunilohta cremebonjourin ja parskaalin kera ja tietty uusia pottuja =)
On se niin jännää kun ennen en voinut sietää parsakaalia ja nyt tekisi mieli tunkea sitä jokaiseen ruokaan :D

Nyt odottelen äiskää kotiin kauneushoidosta, jonka hänelle järkkäsin palkkioksi suuresta painonpudotus urakasta=) Vielä on matkaa mutta eteenpäin mennään! Heipsu! Tänän myöhemmin luvassa vielä kauhuelokuvan katselua ja menetetyt yöunet ;s Hyvää tiistaita muillekkin!

7 kommenttia:

  1. Heippa ! Oon syömishäiriöstä toipuva ja innokas salitreenaaja ja mietin et voisitko kertoa kuinka paljon syöt kcal silloin kun treenaat? :) P.s ihana blogi!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heeips! En pahemmin enää laske kaloreita mutta pyrin syömään 2-3 tunnin välein, mutta jotakuinki 2300-2500 =) treenipäivisin hiukan enempi
      Kiitos kovasti =)

      Poista
  2. Hei! Oot yks mun esikuvista :)
    Tää tulee nyt vähän outoon paikkaan mut mun on pakko kysyä: eiks vaan et oot ollut uöfåsan syömishäiriö polilla? Ite oon nyt siellä ollu noin 3kk, oon ottanut kunnon spurtin parantumiseen, koska on pakko taas päästä nopeasti aloittamaan elämä ja päästä urheilemaan (urheilukieltoa 9kk takana...), oon nostanut painoa niin, että oon vihdoin normaalipainossa ja oon kroppaani nyt tyytyväisempi kuin koskaan. Menkat on ollu poissa yli vuoden, ja ne loppu sillon kun painoindeksi oli 23 paikkeilla, nyt se on jossain 19 paikkeilla. Millon sun menkat alko? Oliko palattava siihen mistä lähdettiin? Entä saitko alkaa urheilemaan ennen kun menkat alkoivat? Ja millon sut uloskirjattiin? Anteeksi hirveesti kysymyksiä, mulla vaan on hirveä hoppu päästä taas aloittamaan ihana elämä ja urheilemaan ja nauttimaan kaikesta täysin ilman anoreksiaa eikä mitään siihen liittyvää. Kiitos etukäteen jo jos vastaan, kaipaan kiipeesti vastauksia sillä en enää jaksa odottaa elämää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Terve!

      Kiitos kun tulit kysymään juuri minulta neuvoja :) arvostan sitä kovasti! Ja kyllä vaan siellä sain paranemiseeni alun. Hienoa, että sinulla on motivaatiota parantumiseen, sillä sen avulla parantumisesta tulee helpompaa. Puhun omasta kokemuksesta =) Ekaksi voisin vastata noihin menkkajuttuihin. En muista mikä oli painoindexini silloin kun kuukautiset lakkasivat en usko, että painoindexisi tulee olla täysin sama niiden alkamiseksi. Kunahan elät terveellisesti ja kehosi voi hyvin =) Ei kannata hätäillä kuukautisten suhteen, koska niiden uudelleen käynnistäminen on keholle suuri prosessi. Omanikaan ei ole vielä säännöliset, vaikka painoni on täysin normaali. Luulen, että kun painosin on ollut pitemmän aikaa normaalina ja labra-arvosi ovat tasaantuneet lääkäri määrää sinulle hormoneja kuukautisten käynnityksen auttamiseksi =) Voit hyvin aloittaa liikunnan ennen niiden alkua ja kannattaakin, koska luusto tarvitsee rasitusta kestääkseen! Alussa on hyvä muistaa olla maltillinen ja lisätä liikuntaa pikku hiljaa =) Ja muistaa huolehtia ravinnosta! Minut uloskirjattiin kun olin henkisesti valmis ja minusta huomattiin todella positiivinen elämän haluinen asenne!
      Nyt tsemppiä paranemiseen! Hiljakseen hyvä tulee!
      Jos haluat jutella vielä jostain ole ihmeessä yhteydessä vaikkapa s-postilla=)
      Kiitos kovasti kysymyksistä ja kehuista!

      Terkuin Sara

      Poista
    2. Kiitos, olet aivan mahtava! ❤ kiitos kiitos, en voi kyllin kiittää! ❤sun kaltaisilta ihmisiltä saan eniten motivaatiota. Et osaa arvatakkaan miten paljon oot mua mun matkallanii auttanut. ❤ kiitos siitä❤

      Poista
  3. Treenaatko jokaiset lihasryhmät läpi kerran viikossa, vai useammin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heips!

      Jeps treenaan kerran viikossa jokaisen lihasryhmän. Vatsoja teen useammin ja selän olen jakanut kahteen osaan leveät/kapeat =) näin lihakset kulutetaan "loppuun" ja ne saavat parhaimman mahdollisen palautumisen.

      Poista