lauantai 17. elokuuta 2013

Treeniblogi?

Heips! Olen jättänyt kirjottamatta tänne moneen moneen päivään! Pahoittelen! Olen tässä vähän miettinyt mikä toisi uutta ilmettä blogiini, jotta sitä olisi mukava seurata ja mukava itselleni kirjoittaa. 
Nyt kun koulu alkoi olen päässyt takaisin "arjen makuun" ja päättänyt pistää itseni kesän jäljiltä kuntoon! 
Kesä on kesä ja sillon tehtiin mitä sattuikin ja syötiin vähän niin ja näin. Kesällä treenaaminen oli enemmänkin treenaamista eikä massankasvatusta kehossa. Nyt kuitenkin olisi tarkotuksena lisätä kehoon taas sitä lihasta ja sen jälkeen ruveta sitten kiinteyttää kroppaa =) 
Vatsalihakset näkyviin!
Olen päättänyt, että blogini keskittyy nykyään enemmän treenamiseen, koska treeneistä kirjoittaminen tuo itselleni lisää motivaatiota ja se on minulle tärkeää. Kirjoitan kuitenkin ihan arjestani, mutta ehkä enemmän tulee ruokajuttuja, treeniohjelmia ja niissä edistymistä, vinkkejä ja kaikkea semmosta =) Toivottavasti te lukijat silti jaksatte olla kiinnostuneita=) Lisäksi olen ajatellut enemmän videopostauksia, sillä kirjoittaminen vie joskus enempi aikaa ja kamerakaan ei liiku joka päivä mukana. 
Tässä nämä uudet pidennykset!
Mutta siis tällä hetkellä treenaan 4-jakosella ohjelmalla, jossa hauis-ojenta, rinta-leveäselkä, olkapäät-kapeaselkä ja jalat treenataan omassa osassaan. Jokanen treeni kestäää noin puoltoista tuntia =) Yleensä vatsoja teen 2 eri sarjaa treenin alussa joissa kumassakin on  3x15-20toistoa. Youtubesta löysin loistavia vatsalihastreenejä, joita olen käyttänyt hyödyksi=) 
Olen lopettanu kahvin juonnin ja vaihtanut sen teehen! Mm! Lisäksi kuvassa jogurttia myslin kera ja pala maalaisleipää=)
Sieniä,sipulia, kanaa ja parsakaalia paistettuna riisin kanssa ! Herrrrkkua!
Salillani on myös mahtavia ryhmäliikunta tunteja, joita olen ajatellu vihdoin ja viimein kokeilla. Jos vaikka saisi yhen kerran viikkoon näin aluksi! Monipuolisesti liikkuminen on aina parempi kuin yksipuolinen tietty laji!
Tässä samalla käyn edelleen töissä, joten aikataulut voi mennä tiukille, mutta eiköhän tästä selvitä =) Tavoitteena ois olla ensikesänä mahdollisimman parhaassa kunnossa! 


1 kommentti:

  1. Minä ainakin pysyn mukana, vaikka enemmän treenailusta kirjoittelisitkin! Vaikka itse en ole missään "salitreenauskunnossa" tällähetkellä, niin kiinnostaa se silti. ;) Ehkä sitten tulevaisuuessa! Blogiasi on niin mukava jokatapauksessa lukea, koska olet niin ihanan pirteän ja positiivisen oloinen! Tulen usein hyvälle mielelle ja saan tsemppiä omaan arkeenikin, kun luen postauksiasi. Go girl! ;)

    VastaaPoista