torstai 7. marraskuuta 2013

Body fitness 2015?

Olen tässä jaaritellut, siitä kuinka kovasti tahdon fitness alalle ja nyt olen tehnyt suuren askeleen kohti unelmaani. Otin noin pari viikkoa sitten yhteyttä valmentajaan, johon olin jo aikaisemminkin ollut yhteyksissä, mutta lykkäsin prosessia huonon raha tilanteen vuoksi. Nyt olen pistänyt rahaa säästöön ja päättänyt ottaa uudelleen yhteyttä häneen.
Tähtäimessä on siis aikaisintaan 2014 syksyn body fitness kisat tai kevät 2015. Se riippuu nyt siitä kuinka hyvin saadaan lihasmassaa kerättyä ja kuinka tarkasti noudatan suunnitelmaa. Kaikki on nyt musta itsestä kiinni! Aion tehdä kaikkeni, että kerettäisiin syksyyn, mutta tärkeintä ei ole se "nopeasti kisoihin" vaan se että olen oikeasti huippukunnossa kun astun lavalle enkä puoliksi valmis! On kyse kuitenki ainutlaatuisesta tilaisuudesta ja pitkäaikaisesta unelmastani.
Banskulettuja! mmm!
Kohta on viikko kulunut suunnitelman saannista ja vähän on ollut totuttelua. Olen kyllä sopeutunut hyvin ruoka ja treeni muutoksiin. Tuntuu hyvältä kun on rutiinit miten syödä ja treenata. Hyvään kohtaa tuli uudet jaot treeneissä. Ei tässä oikeen käsitä, että nyt se kisaprosessi on alkanut!
Ensimmäinen satsi, seuraavaks sitten ne 5kg säkit!
terveellistä ruokaa suoraan purkista!
Olen kyllä onnellinen siitä, etten viime syksynä vielä lähtenyt velaksi hankkimaan valmentajaa ja kohti kisoja. Nyt kun käyn töissä samanaikaisesti niin kaikkiin lisaravinteisiin, ruokiin ja kisavalmisteluihin on varaa. Hyvä juttu on myös se, että olen treenannut nyt reilun vuoden. Etten ole ihan tyhjän päällä salilla. 
Paljon on vielä opittavaa, mutta niin matkaakin. Eiköhän tässä opi päiväpäivältä jotakin.

Vaihtelua puuron kanssa, vaniljasoijakastike! 
Mitäs sitten muuten kuuluu :) Olen viimeistä viikkoa työssäoppimassa Esperin Tilkassa ja olen tykännyt kovasti. Mulla on mahtava ohjaaja ja työporukka sieläkin. Joka päivä tuntee itsensä ammattimaisemmaksi. Eilen pääsin vierailemaan fysioterapeutin yksilöohjauksessa ja silloin tajusin, että työ on sitä mitä tulevaisuudessa haluan tehdä! Tänään pidin eräälle asiakkaalle myös yksilöjumppa tuokion, ette arvaa kuinka siitä nautin. Itselle tuli niin hyvä fiilis kun näki toisen tykkäävan. Parhainta koko TO-jaksolla on ollut kyllä erään asiakkaan kuntoutumisen näkemin, vuodepotilaasta omille jaloille! IHAN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ! 
Nykyään päiväni kuluu duunista duuniin ja treeneihin ja treeneistä duuniin ja sitä rataa, joten sellainen oma vapaa aika sijoittuu ainoastaan iltoihin jos niihinkään, jonka vuoksi en ole kerennyt tapailla vikkea juuri ollenkaan. Ainoa missä me joskus törmätään on sali. Suoraan voin sanoa, että kaipaan älyttömästi meidän yhteistä aikaa enemmän kuin mitään. Toivon vaan kovasti, että tilanne tasaantuisi ja molemilla olisi viikossa edes yhden päivän aikaa toiselle.


4 kommenttia:

  1. huhhuh! oot nyt jo tosi upee ja toivottavasti jatkat postailuu useemmin haluun nimittäin nähä miten kehityt!:) paljon tsemppii

    VastaaPoista
  2. Ihan mieletön juttu toi kisahomma! Tuut vielä menestymään sielä!! Oon nyt vuoden verran lukenut tätä anonyyminä ja ikinä mitään kommentoinut. Nyt halusin kuitenki tulla kertomaan että oot ihan mielettömän inpiroiva ihminen ja ainaki mut saanu innostumaan kanssa treenaamisesta!!

    VastaaPoista
  3. Oot tosi upeen näköinen! Voit varmasti saavuttaa ihan mitä vain, kunhan jaksat tavoitella unelmiasi! :)

    VastaaPoista
  4. Siis sun kädet on kasvanu ihan mielettömästi! Huikeaa työtä, olet upea! :)

    VastaaPoista