keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Oiva selkäreeni joulua odotellessa!

Joulu lähestyy jälleen ja olenkin jo aivan sen vallassa. Äitikin tokaisi tänään, että tänä vuonna minä olen se joka hössöttää kuin hullu. Joulu merkitsee minulle niin paljon rauhaa ja rakkautta, yhteistä aikaa läheisten kassa ja turvallisuuden tunnetta. Tottakai hyvää ruokaa ja lahjojakin.. vaikka kohta olenkin täysikänen niin kyllä ne paketit silti hymyilyttää. Enemmän kyllä odotan omieni antamista muille =)
Ihan itsetehdystä taikinasta leivottu =)!
Kaiken jouluhössötyksen keskellä on tullut treenailtua ihan normaaliin tahtiin. Olen huomannut, että tietyissä sarjoissa painot ovat laskeneet niistä millä joskus ennen tein, mutta syy siihen on vääränlainen tekniikka. Nykyään keskityn enempi liikkeeseen jolloin painoa ei saa olla liikaa. Täytyy muistaa ettei kuitenkaa tee liikettä itselleen liian helpoksi. Viimeiset 3 toistoa pitää mennä hammasta purren!
Olen saanut plussaa poseerausasennon suhteen =) Iloinen siitä!
Välipalaa nälkäiselle suulle! 
Tänään oli kyllä loistava selkäreeni. Vuorossa oli selkä superina/triploina, joten olin melkein varma, että joudun vuorottelemaan muiden kanssa. Yllättävää, mutta sain tehdä ihan rauhassa jokasen liikkeen ja ai, että miten selässä pisteli =) Ihan huippu fiilis kun ei ollut mikään kiire eikä tarvinnut odotella omaa vuoroa. Tärkeimpänä asiana myös treenin aikana pidän venyttelyä. Jokaisen sarjan välissä on tärkeää venytella sitä lihasta, jota ollaan treenaamassa. Näin lihassyyt venyy ja lihaksella on mahdollisuus kasvaa ;) Ennen en venytellyt juuri ollenkaan!
Nyt iltapalalle! Uutena herkkuna Bonnen-mangososetta, omenaa ja rahkaa sekaisin! Mmm ! Maukasta!

3 kommenttia:

  1. Moikka! Pystyisitkö mitenkään tekemään postausta saliohjelman tekemisestä? Mitä pitää ihan konkreettisesti ottaa huomioon?

    Itse olen aivan pulassa tämän saliasian kanssa, kun en osaa tehdä kunnollista suunnitelmaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tottakai =) ihanaa saada uusia ideoita. Kiitos! :)

      Poista
  2. en haluu pahottaa mieltä.. mut on vähä kyseenalasta antaa ohjeita, jos on itekki vast monen salivuoden jälkee tajunnu alkaa venyttelemään... hyvät joulut kuitenkin, harmi, ettei tunnelma helsingissä vain oikein natsaa ilman lunta :/

    VastaaPoista